Доставка и обслужване

УСЛОВИЯ
ЗА ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ
НА ПЕПТИДНИ БИОРЕГУЛАТОРИ – ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ И КОЗМЕТИЧНИ ПРОДУКТИ
НА КОМПАНИЯ PEPTIDES – СКЛАД 114EU

представлявана от
“Д НЮ АЙДИЯ” ООД
ЕИК 205513845, ИН по ДДС BG205513845,
със седалище и адрес на управление България, София
ж.к. ЛЮЛИН 7, бл. 706, вх. А, ет. 8, ап. 52 email: 114eu@peptidesco.bg
(в сила от Март 2019 г.)

ТЕЛЕФОН ЗА ПОРЪЧКИ, ИНФОРМАЦИЯ И РЕКЛАМАЦИИ:
+359 (88) 3300068

РАБОТНО ВРЕМЕ
Понеделник – Петък
10:00 ч – 14:00 ч

Имейл адреси:
Обслужване: 114eu.order@peptidesco.bg
Информация: info.114eu@peptidesco.bg
Поръчки и запитвания: 114eu.order@peptidesco.bg

ПОРЪЧКИ ЗА ПРОДУКТИ

1.1. За да направи поръчка на продукти, Клиентът има възможност да избере един от следните три начина:

  • по телефон: +359 (88) 3300068, от понеделник до петък (10:00 до 14:00 ч.)
  • чрез електронна поща: 114eu.order@peptidesco.bg
  • чрез изпращане на запитване в онлайн каталога: https://peptidesco.bg

1.2. Основните и съществени данни, които трябва да бъдат вярно попълнени при пускане на поръчката са както следва:

  • Име и фамилия (име и данни на търговеца)
  • Адрес за доставка (име/адрес на офис на фирма Спиди)
  • Телефон и email за контакт
  • Описание на продуктите (при поръчка по email)
  • Персонален Код (ID) ако клиента е регистриран в сайта на Peptidesco.ru

1.3. За коректно и бързо обслужване Клиентът трябва да предостави на служител на Склад 114EU (ID) Кода си на партньор в Peptides – ако има такъв, адрес за доставка и списък с продуктите, които желае да поръча както и тяхната бройка. Необходимо е изрично да се упомене, ако желаете да използвате наличната си ТО(търговска отстъпка).

1.4. При изпращане на една и съща поръчка повторно, Клиентът е длъжен да отбележи ясно думата ПОВТОРЕНИЕ. В противен случай неговата поръчка ще бъда обработена отново и последствията ще бъдат само и единствено за негова сметка.

ІІ. ПРАВИЛА ЗА ДОСТАВКА

2.1. Поръчките се доставят от куриерска фирма Спиди на посочен от Клиента адрес за доставка или избран офис/автомат на фирма Спиди.

2.2. Срокът за доставка е от 2 до 4 работни дни от датата на потвърждаване на поръчката. При заявена доставка на адрес и невъзможност от страна на куриера да достави пратката (клиента не отговаря на телефона, сгрешен адрес и др.) същата ще бъде пренасочена към централния офис на фирма Спиди за населеното място, където ще бъде достъпна за получаване в следващите 3 работни дни. След този срок недоставените поръчки ще бъдат върнати обратно в склада на Дружеството. Клиентът трябва да има предвид, че куриерската фирма не е задължена да се свърже предварително с него, за да уточни ден и час за доставката на пратката.

2.3. Склад 114EU си запазва правото да забави доставката на поръчката при форсмажорни обстоятелства.

2.4. До момента на изплащане на поръчката, Склад 114EU си запазва правото на собственост върху всички продукти, съдържащи се в нея. След заплащане собствеността върху продуктите преминава върху Клиента.

ІІІ. ИЗИСКВАНИЯ ЗА КАЧЕСТВО И ЕФЕКТИВНОСТ НА ОБСЛУЖВАНЕТО

3.1. Клиентът е длъжен да прави своите поръчки внимателно. В случай, че прави поръчките си по телефон – да говори ясно и при съмнение да ги повтаря.

3.2. Клиентът е длъжен при повторно изпращане на поръчката по електронна поща да напише ясно и четливо ПОВТОРЕНИЕ.

ІV. ЦЕНИ И НАЧИН НА ЗАПЛАЩАНЕ

4.1. Минималната стойност за приемане и обработка няма. За поръчки на стойност над 800.00 лв. е необходимо авансово плащане по банков път.

4.2. Поръчките се заплащат на куриер на куриерска фирма Спиди в момента на доставката освен при случаите на предварително плащане по банков път.

4.3. Клиентът е длъжен да пази своите фактури. При изгубване или унищожаване на същите не по вина на Склад 114eu, Дружеството не носи отговорност.

4.4. Транспортните разходи и такса-наложен платеж са за сметка на клиента по ценоразпис на фирма Спиди. Същите се заплащат в момента на получаване на пратката на куриера/в офиса на фирма Спиди.

V. РЕКЛАМАЦИЯ И ИНФОРМАЦИЯ

5.1. За допълнителна информация за всяка една пратка Клиентът може да се свърже със служител на Склад 114eu на телефонен номер +359 (88) 3300068 и/или email: 114eu.order@peptidesco.bg, на който ще получи номер на товарителницата на съответната пратка. Клиентът има възможност да проследи поръчката си:

  • чрез телефонен номер 0 7001 7001;
  • чрез виртуалния сайт на куриерска фирма Спиди: www.speedy.bg. Стъпките са следните: Изберете Проследи пратка, въведете номер на товарителница и натиснете “Проследи”.

5.2. При недоставяне на пратка в срок Клиентът може да използва един от двата начина за информация, подробно описани в т. 5.1. от настоящите Условия.

5.3. В случай че Клиентът желае да върне даден продукт, е необходимо да уведоми сътрудник на Склад 114eu чрез телефон +359 (88) 3300068 или да изпрати съобщение на електронната поща на един от посочените в тези правила адреси за уточняване на процедурата по връщане.

5.4. Клиентът има право да върне поръчан от него продукт в 14-дневен срок, считано от датата на доставка на съответната поръчка. За да бъде приет, върнатият продукт трябва да бъде в отлично състояние, пълна цялост и в оригиналната си опаковка. Разходите по връщането за изцяло за сметка на Клиента, освен ако съществуват доказателства за вина на Склад 114eu за недоброто състояние на върнатия продукт.

5.5. При връщане на продукт Клиентът има право да избере стойността на върнатия продукт да му бъде възстановена в 14-дневен срок, считано от датата, на която Склад 114eu е получил върнатия продукт, да избере друг продукт или стойността на върнатия продукт да му бъде приспадната от следваща поръчка.

5.6. В случай че Клиентът е длъжник на Склад 114eu, то Склад 114eu има право да удържи съответната сума от генерираната ТО.

5.7. При възникнали проблеми, за оплаквания и препоръки, Клиентът може да се свърже с Склад 114eu на посочения телефон и електронна поща. Служителите на Склад 114eu ще разгледат въпросите и ще отговорят бързо, отговорно и компетентно.

С направата на поръчка по който и да е от гореописаните начини Клиентът декларира, че е запознат и приема настоящите правила.